dimecres, 16 d’abril del 2008

Null

La majoría no debeu saber que es "/dev/null", us faig una explicació ràpida.
És un dispositiu lògic d'un Sistema Operatiu (en concret de tipus UNIX), o dit d'una altra manera, es un directori amb una característica especial: Tot el que s'escriu en aquest "fitxer" o "directori" es perd per sempre més.... s'esborra. (+ info http://es.wikipedia.org/wiki//dev/null )

Dit això, passejant per la biblioteca del campus, en un lavabo em vaig trobar això:



em vaig riure tant jo sol... pero tant! xD

I bueno, ja per acabar, aixi va quedar la meva raqueta despres de que el senyor Mahonni m'humilies com mai ho havia fet amb nomes mitja hora:

2 comentaris:

xKuto® ha dit...

xDDD # apt-get remove package....

Quim ha dit...

Casumdena Robert!

Ja van dues raquetes, no? I això que encara no has jugat contra mi HO HO HO xDD

Jo, la raqueta, la guardaria amb molta cura a /dev/null! Em sona haver vist aquesta pintada. Però no em va fer tanta gràcia com ara (això si no és un record induït).
Salut!!